Inläggsrubrik: Det händer grejer! - Nyheter om föreningen
Postat: 06 feb 2007, 09:53
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Som ni kanske ser så händer det lite grejer på forumet med nya delar och liknande. Det kommer mer utförlig infomration inom kort - i stora drag handlar det om att fixa igång lite arbetsgrupper och dylikt igen som kan fixa med markerna och även se till att det blir lite spel.
Säljes och Köpes - vi har en ny forumsdel för medlemmar där det går bra att sälja och köpa saker (om du är VSAF-medlem och inte har tillgång - skicka ett PM till vår Kassör, "Gozmo").
Övrig annonsering på forumet inte är tillåten - detta gäller även Företag. Har ditt företag ett erbjudande till våra medlemmar, vänligen skicka ett PM till mig "Krokodilen" eller "Gozmo" så postar vi i lämpliga fall er annons.
* Styrelsen beslutade att markavgiften (som tas på alla VSAF-spel) skall vara 40 för medlemmar och 50 för icke-medlemmar. Vi hoppas att det blir en liten morot och markering vad gäller vikten av medlemskap både för föreningen och medlemmen!
* Våra 2 markgrupper (Kronoskogen och Vattentornet) har just blivit 1 för att enklare samarbeta och samordna! Vill ni vara med och hjälpa till med markernas utveckling, skicka mig ett PM så lägger jag till er i gruppen!
* Förövrigt vore det trevligt om så många som möjligt har en bild på sig själv (avatar) här på forumet, det blir om inte annat lättare att koppla användaren till personen på spelen.
Mer nyheter kommer allteftersom och glöm inte att läsa protokollen vår eminente sekreterare lägger ut med jämna mellanrum, där går att få en hyfsad överblick av vad som händer.
God eftermiddag gott folk, här är en liten nyhet på markfronten!
- En ny mark i Kode (Kode Maskin för de som var med på testspelet) finns nu tillgänglig för VSAF-spel! Så strid till verket goda arrangörer och boka en dag i Kode för spel! Mer information om marken finns här: http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?t=384
Vill även flagga för att vi behöver någon som har tid och kunskap om html, php och liknande så vi kan intregrera forum, koppla sidorna till databas och liknande. Jag har tyvärr begränsad kunskap vad gäller html och dylikt så jag har fuskat till det en del tillsvidare. Skicka ett PM till mig om du kan hjälpa till!
Inläggsrubrik: Re: Det händer grejer! (Nyheter inom föreningen!)
Postat: 20 nov 2007, 18:13
Som ni kanske ser har det stuvats om en hel del på forumet. Tanken är att det skall vara mindre antal ställen att läsa information och informationen som finns skall vara kortfattad. Vi hoppas även den nya strukturen bjuder in till mer medlemsengagemang, fler som blir medlemmar och tycker till och fler som hjälper till! Allt om att Arrangera och spela finns i denna tråd: viewtopic.php?f=7&t=1478
Andra nyheter är bland annat: - Huvudarrangörer spelar alltid gratis (endast 1 huvudarrangör per spel). - De som arrangerar 3 spel som huvudarrangör med 15 betalande spelare under 1 år och har betalat in spelavgift årsvis (800kr) får tillbaka pengarna och kan fortsätta spela som årsbetalande (Detta gäller från och med Januari 2008).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori