Här finner du sveroks info om airsoft. Kanske dax att övertala dem att ta bort gamla länkar till SASF som inte finns längre och lägga till VSAF, som är ett aktivt förbund för airsoften.
Låter som en god idé.
Dock kan vi inte säga att vi är ett förbund... åtminstone inte än, även om målsättningen är att bli det och därav namnet Väst Svenska Airsoft Förbundet. Som situationen är nu är vi "bara" en förening under Sveroks vingar.
el_Bromso skrev:
Dock kan vi inte säga att vi är ett förbund... åtminstone inte än, även om målsättningen är att bli det och därav namnet Väst Svenska Airsoft Förbundet.
marcus-mercs skrev:
menade att vi faktiskt kan kalla oss före ett förbund även om vi inte riktigt är det än.. pga av nån regeltjosan
Om man skall play:a by the book, så kan vi tydligen inte det utan då måste vi ha flera föreningar "under oss". Nuvarande kan vi inte göra detta och därav så blire bara fel. Men målsättningen har aldrig förändras, be sure of it!
Att ha ordet förbund i namnet är så vitt jag förstått helt okej, även om vi än så länge "bara" är en förening.
Angående att få till stånd ändringar på Sveroks webplats får nog någon annan ta tag i det, då jag redan som det är har svårt att hitta motivationen till att få det jag tagit på mig gjort tänker jag inte ta på mig några nya "måsten".
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 43 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori