Förnamn: Peter
Efternamn: D
Som många av er vet strävar VSAF efter att så många som möjligt skall använda snabbt nedbrytbara och miljövänliga kulor. Det har dock kommit en del kritik mot detta dels på grund av att kulorna är dyrare än andra och även för att de till viss del är svåra att få tag på i Sverige. Detta har vi tagit till oss och har nu långt framskridna planer på att inleda ett samarbete med Bioval* och erbjuda dessa kulor på våra spel till bra priser. Det är inte helt klart än men vi vill gärna redan nu göra en liten undersökning för att se vilken typ av kulor vi eventuellt skall ta hem och sälja. Vi uppskattar mycket om ni fyller i ovanstående omröstning. Ni får gärna också skriva era åsikter om försäljningen som sådant eller mer detaljerat vad ni kan tänkas önska.
* Bioval är den enda tillverkaren som vi just nu anser uppfyller kraven för snabb nedbrytbarhet och miljövänlighet - se vårt labbtest ( http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?t=181 ) för mer information.
0.25 är det som gäller för min del, om de sen blir vita eller svarta spelar mindre roll för mig i alla fall. Jag anpassar mig till majoriteten. Mycket bra initiativ för övrigt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori