Jag har skickat ett mail till dom som har sidan som påstår sig ha gjort detta testet för att se vad dom pysslar med! återkommer med svar när jag får det.
_________________ Smärta är tillfälligt..... ära är för evigt!!
Fick svar, se nedan! Men dom använder fortfarande våra tester och tar credit för att dom varit inblandade i dom! För konversationen vidare!
Hello,
I'm daniel Hazlehurst one of the owners of D.E.D we are the official US supplier of all bioval products in the US. Stefano Valentie the owner of BIOVAL is here is the USA with my company. He gave D.E.D permission to use your tests to promote the Bioval product in the US. I was told that you gave bioval permission to use this info and since D.E.D is officaly a US parent of Bioval Stefano said we could use this info. I did give credit to all parties involved in the testing.
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Bioval frågade om de fick använda testet och vi svara att det gick fint, så långt är det korrekt. Sedan uppfattar jag det som att D.E.D vill påskina att de var med i själva processen som lede fram till att testet gjordes och i viss mån lägga fram testet som en nyhet, vilket inte är fallet. Att ta strid kring frågan är nog att ödsla alltför mycket energi, de får juh dock gärna omformulera sig.
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Stefano (ägaren på Bioval) ringde upp mig för en stund sedan och vi talades vid om labbtestet. Han hade mycket riktigt tipsat dem om att lägga labbtestet på sidan (vilket vi gått med på), han visste dock inte om att de ändrat informationen och liknande. Han kommer nu att ta tag i det.
Jag skickade ett mail tillbaka och påvisade precis det som Krokodilen säger att det som dom hade ändrat i texten fick det att se ut som om att dom hade haft ett finger med i spelet! Vi hade gett Bioval rätten att använda testerna men inte att ändra texten då vi ändå hade lagt ner mycket möda och tid för att kunna få dessa tester gjorda! Jag sa även att det som fick oss att reagera va att dom inte bara hade lagt upp det på deras egen hemsida utan även på Arnies Airsoft, vilket gjorde att vi och andra höjde lite på ögonbrynen och undrade över testerna!
Och detta va svaret som jag fick: Hello,
I will change the text back and remove D.E.D; I gave credit to all parties involved. I didn't say D.E.D did the test just that "this is a concern of D.E.D and VSAF" In the US thats considered providing credit when you have the ok to use data. Please under stand D.E.D didn't try to passs off the test as ours. Just trying to get the FACTS staraight, Does D.E.D have the ok to publish the Test results?
Vad som vill ha sagt här är att dom har gett oss credit för det genom att vi finns me di texten, vilket jag tycker är totalt missvisande för allt dom har gjort är att skriva in sig själva i texten för att få det att se ut som om dom hade ett finger med i spelet!
Jag för konversationen vidare!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori