Förnamn: Emil
Efternamn: Olsson
Hej alla skjutglada airsoftare! Mina vänner på Wendelsbergs folkhögskola ska hålla ett Zombie-run/Horror-run som deras skolprojekt och behöver folk som har militärgear. Vi söker 10-15 personer som kan komma och skrämma skiten ur folk, som helst har M90 camo. Bössa är skitsamma, bara att man ser farlig ut. Om man har militärfordon eller liknande skulle det vara super!
Även folk som vill spela zombies är varmt välkomna. Ju mer zombies desto bättre!
Gänget har gjort det här förut och vet vad de håller på med. Tanken är att 5-6 personer går i en grupp som följer en bana. Där kommer de att leta efter ledtrådar och bli jagade av zombies. Det är mellan 16:e och 17:e maj och är som sagt på Wendelsbergs folkhögskola i Mölnlycke. Förutom glädjen att skrämma folk så kommer ni att få mat. För mer information kontakta Patrik 0704-392472.
Förnamn: Emil
Efternamn: Olsson
Budget? Om du tänker på vad man kan få använda som ljudtekniker så har vi tillgång till ljudanläggningar att låna och flytta på, mixer, slutsteg och högtalare. Tanken är att de som går ska höra skrik och skottlossning för att öka känslan av undergång.
Är det fler som är intresserade så anmäl er, vi behöver fler folk:)
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Okej, jag menade mer budget att betala mig om jag ska utföra ett arbete. Som ljudtekniker tar jag minst 1500 kr på faktura. Om det bara är bakgrundsljud ni vill ha så behövs det nog inte anlitas en ljudtekniker, bara koppla in o trycka på play
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori