Blev medlem: 04 maj 2005, 07:30 Inlägg: 1043 Ort: Göteborg, Kungsladugård
Förnamn: Hampus
Efternamn: Samuelsson
Jag gör som så att jag delar upp beställningarna över några månader så alla har en chans rent ekonomiskt. Beställningen sker i slutet av månaden när pengar är insatta till mig. Återkommer med mer exakta prisuppgifter vid beställningstillfälle.
JANUARI Bergetbiljett
FEBRUARI DPM Smock ca: 500kr (Han kan fixa fler storlekar så det ska inte vara några problem S, M och L)
Basha ca: 170kr/st plus frakt (delas), 1.8x2.4 meter. 1-2 personer. Vill ni sy egna, som jag ska göra, så hamnar man på 500kr för en 3x3 meters.
Maxpedition gear, Kommer själv beställa två ryggor då jag ändå måste ta till jetcarrier för basha. Så om det är fler som vill ha maxpedition gear så är det bara att haka på. Tänk på att moms tillkommer.
uppdaterade februari med maxpedition gear.
eftersom både basha's och maxpedition prylarna måste skickas inom USA kommer jag ta hjälp av http://www.jetcarrier.com Frakten blir lite mer tyvärr då det blir först en inom USA och sedan en till sverige. Men de har väldigt bra priser så utslaget på tre/fyra personer så är det knappt märkbart eftersom frakten inom USA är ganska låg.
Blev medlem: 07 mar 2006, 16:03 Inlägg: 113 Ort: Kålle-fokkin-red
kan ingen ge grabbarna ett EGET forum?
_________________ ---- we are few, we need too many *Gung Ho*---- 3rd Marine Raider Regiment, 1st Raider battalion, Alpha Companie, Fire team Alpha ------ // -----
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Det finns ett eget forum för "plutonen" där appslapp är moderator, dock används det inte. Jag vet dock inte om det är helt samma gruppering? Vid frågor går det fint att skicka mig ett PM så kan jag hjälpa till med teknikaliteterna.
Nytt inlägg!
Detta var inte en särskilt bra sida att beställa ifrån.
Köpte även en sas smock här. Det verkar vara den som vi kollat på. Den var inte bra.
Radion kostar en del att frakta, även om man slår ihop så lägger dom till extra i frakt för varje pryl. Så det bästa är nog att beställa en o en, kostar 14 kr mer, men man garanterar att man inte åker på tull o moms.
Så £25 för radion plus £16.5 i frakt blir 588kr per radio inkl monofon, laddare batteri (riktigt trevlig sådan ). extra batteri kostar 135kr.
Headsettet vi pratade om finns på WGC alt. eHobby så man kan passa på att inhandla lite hopupgummin o annat nyttigt.
Så att ha en sambeställning på radion är inte helt nödvändigt, men för er som inte har eBay o paypalkonto hjälper jag er gärna. Skicka ett PM så fixar vi det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 40 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori