Förnamn: Theodor
Efternamn: Svensson
Jag blir bara trött på det här med sikten, av de nu tre olika rödpunktsikten jag haft så var de alla skit.
Nu har jag en RK74 E med bassa rails på och vill sätta dit ett sikte, ge mig tips på bra sikten som passar AK's. Vill bara ha nått där man faktiskt kan se nått så tydligt och bra. Jag har ingen koll på detta alls.
Förnamn: Erik
Efternamn: Lundin
Om du vill ha ett bra rödpunktsikte runt 1 000 kr kan det bli lite klurigt. Klart att det finns i den klassen men från märken som har varierande produktionskvalité. Undvik "klassiska airsoftmärken" (Swiss arms, Strike Systems osv.)
Jag tröttnade på att ha köpt två olika, "mindre bra", på 10 månader och sparade till ett Aimpoint H2. Dyrt som snor men tål att misshandlas, underbart glas och batteriet kommer hålla i flera år.
_________________ "Be polite, be professional, but have a plan to kill everyone you meet" - General James "Mad dog" Mattis
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori