Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Fick hem mitt nya CNC frästa hop hus till min PKM nyligen och har äntligen fått det installerat i bössan nu. Det var inte riktigt en drop in men nu sitter den som fan! Fick slipa upp ytterpipan lite samt lite andra småsaker men har äntligen ett hop hus som kan använda "m-nub". Har inte lyckats hitta något annat till PKM som kan använda det istället för den kassa tub korv skit nuben. Den är ju givetvis även tillverkad i the Motherland! Stabilt och tätt som fan sitter det i bössan nu.
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Ja det ser bra ut Ska bli kul att testa å se hur det funkar imorrn. Är lite rädd för att den överhoppar men men vi får se som sagt. Å Kim, skaffa ryss uniform så ska jag överväga en gång extra innan jag mejar ner dig
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Beställde fickor för mig och en lagkamrat.
2x hydration pouch 3x gen2 dubbel g36 closed pouch 2x utility pouch 2x Handgrenade pouch 2x 40 mm pouch 4x pistol pouch (bara 2 på bild men resten kommer nästa vecka) Lindnerhof kopior från en kille i polen.
Setupen.
Cyma aep usp. Min Kwa gick sönder och för kallt för att köra gas ändå.
Fick oxå tag i en billig Contour hd med lite bös så skall göra mig en enkel hjälmrig med kardborre fästning.
Då va materialisten i mig igång igen. Jag och Mosel tyckte att det var dags att testa något nytt så vi har beställt varsin så komplett Retro Arms gearbox. Retro Arms CNC fräser alla deras saker i mycket fint aluminium så det har lätt vikt och en jävla hållbarhet! Sedan blev det var sitt sett med Siegetek kugg och en allt som inte fanns i Retro Arms till geraboxen fick bli Lonex/Prometheus.
Lite vackra bilder på det hela!
Close-up på gearbox med hop hus. De skruvas ihop med varandra och har en o-ring emellan så tätt äre!
Cylinder paketet. Både pistong och cylinder huvudet har dubbla o-ringar
Pistong.
Här vare kugg!
Nu återstår bara lite småsaker som Tapetplate, motor å ah en bössa att sätta skiten i
Förnamn: Dennis
Efternamn: Olsson
Åt fanders med AEG. All praise HPA lösning som skjuter utav fan! Tippmann M4 inköpt tillsammans med tankar (ej med på bild, derp). På med Mk18 RIS och en amplifier som är större i truten än undertecknad (ok den kan bli svår). Eftersom jag ändå syns på 1 milsavstånd så skall jag höras lika långt! PEWPEWPEW!
edit: vi säger att bilden är spegelvänd vilket gör att det bara ser ut som att siktet sitter åt fel håll....
_________________ Profilbild tagen av: Patric med C "Vafan, på Hisingen bor ju bara kriminella." - Jompa, HLs ständiga vattenbärare
Då som ny har jag gjort lite inköp. Kängor (ABL Combat Boots), ett par strumpor för kängerna och en fältflaska (rymmer ca 1 liter) med fodral som man sätter på bälte (Fältflaska).
Allt är köpt från rödastjärnan. Det är en jätte trevligt butik och eftersom jag är personal i Försvarsmakten så har jag 15% rabatt på allting förutom airsoft vapen och dess tillbehör.
Jag kan också nämna detta. När jag pratade med dem i rödastjärnan nämnde de om en rabatt på 10% som VSAF medlemmar får i butiken. Är det något som planeras att hända?
_________________ Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Jag kan också nämna detta. När jag pratade med dem i rödastjärnan nämnde de om en rabatt på 10% som VSAF medlemmar får i butiken. Är det något som planeras att hända?
Bli bara medlem genom att prata med styrelsen och betala medlemsavgift så får du ett klippkort av Röda Stjärnan sen
_________________ Trespassers will be shot. Survivors will be shot again.
Bli bara medlem genom att prata med styrelsen och betala medlemsavgift så får du ett klippkort av Röda Stjärnan sen
Det borde nämnas som en av sakerna man får om man blir medlem. Det är ju bra slant man sparar.
_________________ Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori