Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Prexis. Det får vara samma sorts magasin, men det jag menar är att du får hålla reda på vilka som är vilka. Ni som har PTW och sånt. Kommer inte Hoppen får mycket mer kraft om man ökar utgångshastigheten, så kulan kommer snurra iväg uppåt? Sen skulle jag vara mycket försiktig med att byta mellan auto B och semi sniper. Du har 20 meter säk på den senare. Tänk om du glömmer att du ställt om den?
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Prexis. Det får vara samma sorts magasin, men det jag menar är att du får hålla reda på vilka som är vilka. Ni som har PTW och sånt. Kommer inte Hoppen får mycket mer kraft om man ökar utgångshastigheten, så kulan kommer snurra iväg uppåt? Sen skulle jag vara mycket försiktig med att byta mellan auto B och semi sniper. Du har 20 meter säk på den senare. Tänk om du glömmer att du ställt om den?
Jodå, det är inget jag skulle göra mitt under ett spel troligtvis. Utan man bestämmer sig för speltyp i safezone när man chronar.
"Kommer inte Hoppen får mycket mer kraft om man ökar utgångshastigheten, så kulan kommer snurra iväg uppåt?"
Ändras gör den, vilket gör att man måste justera lite. Mer eller mindre effekt beror lite på vilken hop man har. När det gäller HPA-bössan skall man i detta fall även justera tryck på reg till en bra nivå, ändra mängden luft samt ställa om sin FCU för en semispärr. Det kan även vara bra att chrona efter justeringarna om man inte har superkoll på sin bössa.
APS 50 shell ejecting ...mycket elak sak mest för plinka i safezone med (6 -13 joule) SR-25 fullkittad semi sniper (spärrad) gör ca 495fps G&P M16a3 fullt fixad gearbox 130m/s
_________________ Som people play it safe, some people is in the zone. Me im always in the SafeZone
King arms gör helt okej bössor o har gjort dem senaste 5 åren. Den e duglig för skog men klart göras bättre. Typ precpipa o tätare cylinder huvud samt pistong huvud.
men behövs inte läggas mycket på den för att få en kanon bra auto B bössa
_________________ Som people play it safe, some people is in the zone. Me im always in the SafeZone
Förnamn: Robin
Efternamn: Johansson
Nu har jag använt min kära D3CR ett bra tag och som alla älskar har hon sina dåliga sidor, som tur är det bara en chestrigg och ingen människa, så nu skall det ändras!
Jag har sen början ogillat gumminsnörena som håller fast magasinen. Och efter att ha letat och inte orkat beställa (Då dem antingen var slut eller frakten gjorde det allt för dyrt för några plastbitar) deras egna inserts bestämde jag mig för att göra mina egna!
Förnamn: Stefan
Efternamn: Olsson
Hej, funderar på att köpa en, ASG Devil Carbine 9.5 tum M15. Någon som har erfarenhet utav denna, eller något tips om en bättre bössa eller liknande, fast annan tillverkare? http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... -m15-35234 Med vänlig hälsning, Stefan (Om inlägget ej passar i denna grupp så ta gärna bort eller säg till)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori