Hej!
Var ute och spelade i helgen då min L85 plötsligt bara la ner. När man trycker in avtryckaren klickar den bara som om batteriet inte var inkopplat. Det skumma är att om man trycker på spring releasen så kan man skjuta 2-4 skott innan den dör igen. Är inte direkt en erfaren meckare men vad kan felet vara?
Blev medlem: 19 jan 2004, 12:01 Inlägg: 90 Ort: göteborg/bajorna
Kanske låter dumt men så brukade det vara på min gammla ics m4 när battet var slöt.
Men jag har skit dålig koll på internals och det finns säkert nån här som vet vad det kan vara för fel.
Been there, done that.
Min G36a fick för sig att göra så innan också. Lösningen var att ladda batterierna och så småningom byta till fetare helt och hållet.
Chris fån GANS har en L85 och är mycket duktigt på att mecka, han har bra erfarenhet med sin vapen. kolla med honom. Han hetter NOODLES på forumet trör jag. Annars du kan få hans nummer om det behövs
tjenare det du kan ha råkat ut för är att batteriet var för slött så den har dragit pistongen halvvägs sedan har den lagt sig i ett konstigt läge.
Lösningen på detta är antingen fixa en 10v batt och skjut ett par snabba eller öppna boxen och släpp fjädern men var försiktig då den ligger spänd i boxen.
PS. om den är byggd som brosans star så har du kanske en realese knapp tryck in den så släpper fjädern.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori