Förnamn: Peter
Efternamn: D
Krigsmaskineriet (8 pers) vill också åka mä! Det är förövrigt cirkus 40 från Göteborgsområdet anmälda redan (dock ej betalda), om de vill åka buss vet jag dock inte.
Ok alltså hörrni... Nu var det alltså bara de som har biljett till Berget4 och vet att ni vill åka med bussen som jag vill ska skriva upp sig på en lista. Priset för en bussbiljett kommer förmodligen ligga runt en tusenlapp beroende på hur många vi blir. Folk som anmäler sig till bussen men ångrar sig är inte uppskattade eftersom resan kommer att ställas in om den inte går ihop ekonomiskt.
well, asså jag kan juh inte looooova o svära på min lilltå att jag kommer åka i en buss som kommer avgå om ett halvår :P TODD borttaget från listan tills vi iaf hamnar i närheten av att spelet ens är färdigplanerat ;)
Bussen kommer avgå från Exercishuset på Heden i Göteborg 2005-06-16 cirka 01:00 (dvs mitt i natten). Resan beräknas ta 11 timmar. Återresa sker 2005-06-19 cirka 13:00. De tighta tiderna beror på att vi inte vill betala för fler dygn än nödvändigt.
Kostnaden för resan kommer bli 995kr per person. Sista betalningsdag blir troligen 2005-03-31. Har vi då inte fått in minst 25 betalningar så kommer resan att ställas in och samtliga anmälningsavgifter att återbetalas av VSAF.
Maximalt deltagarantal är 50 personer (sen är bussen full).
Resvägen är inte 100% spikad än, men det kommer med största säkerhet finnas möjlighet att plocka upp folk längs vägen, men det kommer tyvärr inte finnas några möjligheter att göra avstickare från den resväg som bestäms med bussbolaget.
Som vanligt kommer VSAF medlemmar ha förtur till platserna.
Vi i ResGru återkommer så snart avtalet med bussbolaget är klart och alla detaljer är avklarade.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori