Eftersom jag inte vill ha rost i bössan samt att jag har tillgång till fina marker som inte lämpar sig för spela airsoft på, så undrar jag om det finns intresse för en dag av gemensam samkväm med inslag av "militära" fysiska aktiviterer? Dessutom har jag nog blivit lite inspirerad av kanal 5:s program där civila får prova på SAS-träning samt dokumentärer om SEAL.
Förslag Börja med några timmars orientering med uppgifter att lösa på vägen, såsom rappellering, spaning, yxkastning, klättring, rida, bära stora tunga stockar mm allt för att sätta gbgs olika airsoftlag på några fysiska mandomsprov. All förflyttning i skog och mark skall naturligtvis utföras utan bli upptäcka, för annars får man minuspoäng Dagen avslutas med krovgrillning, prisutdelning och airsoftprat i glada vänners lag Sammanfattningsvis så skulle man kunna kalla det för en rolig äventyrsdag, om alla bjuder till.
Är det någon som är sugen på en utmaning?
PS. Detta är som sagt bara på planeringsstadiet ännu och jag vill bara kolla intresset innan jag fortsätter med någon detaljplanering DS.
Jag tackar för förslaget. Intressant att det var just du mcuz som ville ha lite mjukare samkväm, med tankte på den helhelgs-promenaden med full gear-up som Mercs genomförde i somras. Men vi gamla gubbar kanske är bättre på att snacka, så låter vi de hetlevrade ungdomarna kriga istället. Vad tror du om en sjukamp som sagt där vi avslutningsvis bygger ett gemensamt vindskydd i bästa robinson-anda och sen grillar korv och snackar skit.
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Det låter helt klart roligt. Ja är mä om datum passar!
Edit: Skall även höra med övriga Krigsmaskinerister som över jul säkerligen har lagt sig an med ett stycke extra fläsk, som kan behövas lite bearbetning
Inläggsrubrik: Re: Samkväm med fysiska aktiviteter?
Postat: 16 jan 2005, 20:37
Popup skrev:
Förslag Börja med några timmars orientering med uppgifter att lösa på vägen, såsom rappellering, spaning, yxkastning, klättring, rida, bära stora tunga stockar mm allt för att sätta gbgs olika airsoftlag på några fysiska mandomsprov. All förflyttning i skog och mark skall naturligtvis utföras utan bli upptäcka, för annars får man minuspoäng
Låter helskojj sålänge det finns ordentliga instruktörer för klättring och rappellering...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 45 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori