Pratades ju en del om Rekvisita i Safezone för någon månad sedan.. Då kom ju förslaget upp om att ev fixa en Rekvisita bank. Markus (Mercs) sa ju då att han inte har lust att betala rekvisita till alla som anordnar spel för att dom vill ha egna grejer, helt rätt tkr jag, så därför så funderar vi (SSF) om vi ska slänga upp en liten bank.
Tanken är sen att dom som anordnar spel kommer kunna skapa ett konto för att sedan då se vad som finns och vart detta finns med nummer till kontakten o.s.v..
Först innan jag startar så behöver jag ju veta om ingen annan har börjat med detta projekt för då kan jag syssla med något annat..
Gärna lite synpunkter, idéer, tankar om detta behövs eller inte..
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Detta var uppe på senaste syrelsemötet och det beslutades att vi skall ta fram en rekvisita/utrustnings -bank som innefattar de prylar vi har inom föreningen. För närvarande ligger detta jobbet hos Arr.gru.
Okej, hör av er om ni vill ha hjälp med något då..
Hoppas det kmr vara tillgängligt för folk som anordnar spel, t.ex vi i SSF har ju en del grejer nu som också kommer kunna lånas ut som också kan vara med i banken..
Aja detta kommer ni fixa fint så säg till iaf om ni ska ha lite hjälp..
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Det som i första hand kommer finnas med i listan är det som vi äger tillsammans inom VSAF. Sedan är det ju självklart intressant att veta vad respektive privatperson och annan förening har för prylar, om och hur det skall listas är dock inget vi har tagit ställning till. Respektive arbetsgrupp kommer att ansvara för de prylar som behövs för att de skall kunna utföra sitt arbete, de kommer även att sköta ev. utlåning och likande. Säk.gru ansvar exempelvis för Kronograferingsutrustning och Arr.gru för rekvisita inför spel.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori