Hej jag beställde min airsoft nu i onsdags och den kommer väl i dagarna. Men det jag missade va Standard Magasin och det jag får med är ju ett HighCap eftersom dessa inte används under spel i gbg undrar jag om man kan spärra ett HighCap på 80 skott och om man då skulle få spela med det?
Fast om jag frågar snällt så kanske det finns någon som har ett magasin och låna ut till en M15?
Förnamn: Jonas
Efternamn: Aronsson
Hicap går tyvärr inte att spärra på det sättet. Men det finns säkert nån som kan låna ut mag om du säger till innan. Tills du köpt ett par std eller en låda med 10 star-mag för samma pris som två vanliga
Blev medlem: 07 mar 2006, 16:03 Inlägg: 113 Ort: Kålle-fokkin-red
Hicap går att spärra. har byggt om VN modell maggen från TM till att bara ta 20 bulor. Så visst går det.
_________________ ---- we are few, we need too many *Gung Ho*---- 3rd Marine Raider Regiment, 1st Raider battalion, Alpha Companie, Fire team Alpha ------ // -----
istället för att du sitter hemma för att du har ett highcap....så kom ut ändå. tror ingen säger nej till dig för att du spelar med ett highcap, och du har ju tänkt dig att köpa stadardmag.
Blev medlem: 07 mar 2006, 16:03 Inlägg: 113 Ort: Kålle-fokkin-red
beror på spelregler. säger reglerna nej tycker jag inte man ska tänja dom. visst det kan verka drygt, elakt, what ever.. men drar man lite på en regel så varför inte dra lite i nästa och sen nästa. var går sen gränsen?
men kom ut ändå. det finns ALLTID någon som kan låna dig två std magg. För hemma ska ingen behöva sitta.
_________________ ---- we are few, we need too many *Gung Ho*---- 3rd Marine Raider Regiment, 1st Raider battalion, Alpha Companie, Fire team Alpha ------ // -----
För att klargöra allt.
Arrangören bestämmer _ALLTID_ om det är ok eller inte ok. Oavsett vilken spelregel det handlar om! Notera att säkerhetsreglerna är en helt annan femma!
Vilka spelregler som eventuellt tas bort, modifieras eller läggs till anges i den annonserade speltråden.
För att svara på din fråga.
När en speltråd läggs upp om kommande lördag/söndag, skicka ett PM till den aktuella personen och se vad du får för svar.
En parantes i diskussionen är att det finns ett överskott av M4/M16 magasin i Göteborg. Fråga om ett eventuellt lån!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori