Förnamn: Robin
Efternamn: Johansson
Välkommen! Vilket vapen du skall ha? Jag säger att du borde skaffa något du velat ha tidigare, annars är det bara att åka ut till något spel och fråga om du inte kan få känna och klämma på folks grejer där. Folk brukar för det mesta kasta sakerna på dig om du frågar snällt :p Plus att du kommer få 5 miljoner svar om varför du just skall ha "DENNA bössan" ^^,
Välkommen! Vilket vapen du skall ha? Jag säger att du borde skaffa något du velat ha tidigare, annars är det bara att åka ut till något spel och fråga om du inte kan få känna och klämma på folks grejer där. Folk brukar för det mesta kasta sakerna på dig om du frågar snällt :p Plus att du kommer få 5 miljoner svar om varför du just skall ha "DENNA bössan" ^^,
Go for whatever floats your boat
//Skutt
Tacktack Låter kanon, tänkte åka förbi Rödastjärnan och klämma lite idag, annars kommer vi och tittar förbi någon dag när ni spelar
Blev medlem: 01 okt 2007, 11:55 Inlägg: 138 Ort: Västra Frölunda
Förnamn: Daniel
Efternamn: Karlsson
Jadå den håller sig till våra regler inga problem!
Egentligen hade jag nog sagt att du borde åka in till Röda Stjärnan, känna och klämma lite på olika bössor och sen komma med ut ett spel och låna lite utrustning för att se vad som passar dig/er Alla har olika vapen och det brukar inte vara några problem att få känna och klämma lite
Vet många som kört den som första bössa och den funkar ofta bra
Edit: Hahaha! Snyggt Skuttis, hade skrivit ett inlägg bara glömt trycka skicka
Jadå den håller sig till våra regler inga problem!
Egentligen hade jag nog sagt att du borde åka in till Röda Stjärnan, känna och klämma lite på olika bössor och sen komma med ut ett spel och låna lite utrustning för att se vad som passar dig/er Alla har olika vapen och det brukar inte vara några problem att få känna och klämma lite
Vet många som kört den som första bössa och den funkar ofta bra
Edit: Hahaha! Snyggt Skuttis, hade skrivit ett inlägg bara glömt trycka skicka
Var det du som var på Röda Stjärnan igår?
Köpte förövrigt en bössa Cyma M4 RAS CM-005, laddade batteriet i 5timmar men det är helt livlöst, har bara packat upp det känt på det lite och laddat batteriet men som sagt helt dött när jag skulle premiär skjuta :p Ska in idag och förmodligen byta upp mig till AK5C v2 istället.
Jajjemen, jag va ett par timmar på röda igår
Jasså? Köpte du ett Lipo till eller kör du orginal batteriet? Cyma är riktigt sjyssta m4or faktiskt så tycker du borde behålla den, men om du skall byta till AK5C, se till så du känner på allt! RASet, plattor runt om osv då en del av dem är lite lösa och det är inte kul att få en sån bössa
Jasså? Köpte du ett Lipo till eller kör du orginal batteriet? Cyma är riktigt sjyssta m4or faktiskt så tycker du borde behålla den, men om du skall byta till AK5C, se till så du känner på allt! RASet, plattor runt om osv då en del av dem är lite lösa och det är inte kul att få en sån bössa
Där ser man, tyckte jag kände igen dig från din profilbild :p Hur gick det med dom som hade plockat på sig massa saker?
Original, får uppgradera efterhand. Jo, riktigt fin m4a. Synd bara att den är helt död, får kolla vad det finns för annan m4a i samma prisklass eller snäppet dyrare
Dom gick därifrån med grejerna Men vi stannade mest bara och höll koll ifall om att det skulle uppstå någon situation och dom behövde hjälp
Ja men åk in igen idag och prata med dem, brukar aldrig va några problem. Är det bara batteriet så kanske dom till och med byter ut det rakt av till dig
Dom gick därifrån med grejerna Men vi stannade mest bara och höll koll ifall om att det skulle uppstå någon situation och dom behövde hjälp
Ja men åk in igen idag och prata med dem, brukar aldrig va några problem. Är det bara batteriet så kanske dom till och med byter ut det rakt av till dig
Illa Synd att det ska behöva vara så..
Det skall jag, hade varit enkelt och smidigt om det bara är batteriet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori