Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Min fina m4, som jag precis sett över, gick ordentligt sönder när jag skulle sätta ihop den. Den behöver nu svetsas, och tydligen är det inte rent stål i den utan förmodligen behövs en alluminiumsvets (vad nu det är). Nån som kan hjälpa mig?
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: V
Efternamn: Andren
Loctite är inte lämpat för spricklagning. Testa tvåkomponenten längst upp på sidan jag länkade ( den med två tuber). Många har fått lyckade resultat med lagning av maskindelar i gjutjärn, bla.
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Sprinten som håller fast upper går igenom två "öglor" i lowern. Den ena av dessa öglor, samt ungefär 1 cm metall runtomkring i magbrunnen, har knäckts av.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Det är det som är det tråkigaste med army bössorna, dom är gjorda av pottmetall så dom går sönder väldigt lätt. Vi har haft några i laget och dom flesta har spruckit i metallen. Om du vill lägga ner lite pengar på den så finns det ju en sida i England som säljer tm next gen delar, så då kan du ju beställa en ny lower. https://eagle6.co.uk/shop/
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori