Har aldrig uppgraderat nåt vapen så hade behövt lite tips. Hade tänkt uppgradera pipa och gummi men behöver lite tips vad man ska välja och vilken hemsida som är bra att beställa från.
Inläggsrubrik: Re: Asg Devil Carbine 9.5 Inch M15 Uppgradering
Postat: 04 sep 2017, 19:48
Förnamn: Erik
Efternamn: Lundin
Har en likadan.
Jag har bytt gummit och pipan till en 6.03 mm pipa. Komponenterna i är bra så du behöver inte uppgradera mer till en början. Det beror självklart dock på vad du har för mål och så vidare.
Postat: 05 sep 2017, 23:40
Förnamn: Dennis
Efternamn: B
Tjenare har också en devil 9,5 tum
Jag bytte ut pipan till 6.01 madbull, rött madbull hopup gummi och element ultra torque motor. Det jag fick var mer träffsäkerhet och att vapnet fick bättre respons pga motorn. Men skall du komma åt längt så är det fjäder eller så får du köpa ett annat vapen. Jag undraf hur långt vill du kunna skjuta?
Postat: 06 sep 2017, 10:56
Förnamn: T
Efternamn: S
Det är hopup effekten som bestämmer hur mycket av det potentiella avståndet du kan nå med den energi dina kulor har när de lämnar mynningen. Desto lägre energi desto kortare säk avstånd. Desto bättre hopup du har desto längre kan dina kulor nå utan att du behöver begränsa dig med säk avstånd.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori