Förnamn: Dennis
Efternamn: Olsson
@Hutti Om Janusz kommer ihåg att ta med radio till mig så tar jag med min gamla och dess PTT som du kan få låna. Så påminn Janusz om min radio som han skall ta med!! Tar med nätglasögon, inte att rekommendera egentligen. Plockar även med mig en RRV han kan få låna på spelet.
_________________ Profilbild tagen av: Patric med C "Vafan, på Hisingen bor ju bara kriminella." - Jompa, HLs ständiga vattenbärare
2 platser lediga i bilen. nån mer som skall med? vi möts kl 07:00 vid bellevue. mitt nr är 0760616510. ifall någon vill ha tag på mig som skall åka med
Söker booniehat som någon kan ta med imorgon! Betalar givetvis en liten peng efter överenskommelse. Gärna så likt vegetato som möjligt, dvs multicam. Kan tänka mig OD också!
Förnamn: Henrik
Efternamn: L
Hutti skrev:
Söker booniehat som någon kan ta med imorgon! Betalar givetvis en liten peng efter överenskommelse. Gärna så likt vegetato som möjligt, dvs multicam. Kan tänka mig OD också!
Har en mulitcam jag tänkt göra mig av med tar med den imorgon
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Lyckas inte kopiera adresstexten via mobilen. Det bara ballar ur och jag får med hela event texten, har försökt i 4 timmar nu. Och söker jag Tanum sommarland får jag bara adress till Skara sommarland...
Kan någon länka adressen här utan massa annan text runt omkring?
Stridsverket tackar för en roligt spel. Ville lyfta upp anfallarnas insats som var inte lätt. Bra jobbat ! Vill tacka arr för gratis spel och möjligheten att testa ny mark. Roligt omradet med stor potential. Krävs kondition
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori