Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Får tacka alla arrangörer, med- och motspelare, för en finfin söndag vid havet. Bra träfftagande, trevliga miner och motståndare som ber om ursäkt för småsaker. Bättre blir det inte.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Tack alla goa göbbar och damer som deltog idag för ett toppenspel. Bra träfftagande, extremt lite gnäll, väldigt jämna lag. Bra upplägg av arrangörerna också, bra jobbat.
Förnamn: V
Efternamn: Andren
Happy Lemon tackar för ett riktigt bra arr! Trots lite bössras och dyl var stämningen väldigt god. Lagom mycket folk och bra träfftagande Ses nästa gång!
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Även denna skåning(import) får tacka för spelet! Helt klart värt att åka hem till västkusten denna helgen för att spela!
Kul spel, bra stämning och bra träfftagande! Det enda jag skulle vilja se är att prova semi only (kortare burstar som Ksp) brukar bli mer dynamik i spelen på så sätt och just ksps används till att trycka ned folk när andra rycker fram. Vi pratade lite med Mats om det efter spelet
Tack till alla spelare och arrangörer som gjorde söndagen perfekt! Kul att vara tillbaka på CY! Samt ett extra tack till dig som hittade mina 2 tm magasin! Hade det vart innan paus hade jag bjussat på korv med bröd
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori