Aktuellt datum och tid: 19 maj 2024, 04:58

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 284 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Bockaby (söndag) 080330: CTZ! Uppdat ang. park. o bet!
InläggPostat: 04 apr 2008, 09:02 
Offline

Blev medlem: 03 maj 2006, 21:21
Inlägg: 24
Ort: Falkenberg/Göteborg
Det som är speciellt med CQB och Bockaby är att det kommer kulor från 500 olika vinklar och höjdlägen. Det är 3-D och och nästan lika svårt att veta vart kulorna kommer ifrån, som att spela i dessa miljöer. Jag har inte hållt på med den här hobbyn hyperlänge, men jag har sett minst lika många erfarna spelar som inte tar träff.

Självklart ska du arrangera spel snart, Mad john !
Tänk på hur många lyckliga människor det finns där ute pga av era spel :)
så tveka inte...maj blir perfa Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

Vet inte om det minskar "problemet" men jag röstar ändå på något färre pers !


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Bockaby (söndag) 080330: CTZ! Uppdat ang. park. o bet!
InläggPostat: 04 apr 2008, 21:45 
Offline

Blev medlem: 04 apr 2008, 21:03
Inlägg: 1
De va en jäkligt kul dag där nere förutom att en del va dåliga på att ta träff, fick en framtand utskjuten utav någon med sandfärgat lr öken kamo och hjälm på grund av detta.. :? satt å kollade på en person från 25-30 meters håll när han blev helad av en medic och såg när han var klar å rättade till sitt vapen, så ja sköt en kort autosalva på han å då vänder han sej å skjuter tillbaks och när ja ropar till honom att jag redan har träffat han å då skjuter han en omgång till innan han tar upp sitt röda tygstycke varav en kula träffar rakt på en tand som går i flisor...


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Bockaby (söndag) 080330: CTZ! Uppdat ang. park. o bet!
InläggPostat: 05 apr 2008, 12:57 
Offline

Blev medlem: 16 mar 2007, 16:46
Inlägg: 5
du erkänner alltså indirekt spawnrape ;)

seriöst synd på tanden där, hoppas smärtan inte förstörde dagen för mkt för Dig.

Kul spel alla, hoppas på fler.
Det var bra ös bitvis och jag stormtrivdes, alla små fadäser till trots.
Kul att träffa alla!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Bockaby (söndag) 080330: CTZ! Uppdat ang. park. o bet!
InläggPostat: 07 apr 2008, 12:27 
Offline

Blev medlem: 04 nov 2007, 23:39
Inlägg: 32
MadJohn: Tveka inte med ett nytt spel snälla =) Bockaby gav mig min bästa As upplevelse någonsin. Men som jag gnäller över jämt lägg spelen på en Lördag ;) *om det går för er dvs*

ang träfftagandet. Ser jag ingen anledning till att gnälla om det inte är uppenbart att personen fuskar. Som tex skjuter jag på någon som springer och jag "tror" att jag har träffat han men han inte känt något för han hade adrenalin och var konsentrerad på det han gjorde. Sen vet man inte heller om man träffat. Där ser ja ingen anledning till att gnälla. Men folk som uppenbart fuskar ska fan bli bannade. men men behöver inte heller skrika å bli svin arg "TA TRÄFFAEN FÖR FAN IDIOT" Utan man kan påpeka detta lite smidigt för den personen. vägrar han då ha vittnen prata med arr.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 284 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010