Aktuellt datum och tid: 29 mar 2024, 14:25

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Stråssa Gruva 15:e April - 2023. Bogartpojkarna Airsoft
InläggPostat: 18 feb 2023, 23:45 

Förnamn: Tommy
Efternamn: Hansson
Äntligen har vi fått till ett nytt datum i Stråssa. Lördag 15:e April. Som vi längtar. Vi i Bogart har haft väldigt lyckade spel på området. Senaste spelen var dom absolut största och häftigaste vi har haft. Vi är taggade till tårna! Mer rekvisita har köpts in för detta spel. <3. Hela området kommer såklart användas på Lördagen med massor med uppdrag och skoj att göra (Vi måste vara minst 150 pers anmälda för att spelet överhuvudtaget ska bli av :))

Ladda ner appen "Ares Alpha" till era smartphones inför detta spel för maximal upplevelse.

Anmälan görs via länken eller via oss på vår fb sida.

Lördag 15:e April

http://www.vsaf.se/game_signup.php?game_id=1259

The Conflict:
Gold rush and the Hunt for Mr.X 2: Invisible treasure

After ByteTec's costly victory over Goldmine Enterprises a few months ago, ByteTec is finally picking up the pace of its logistics after the difficult losses. The Stråssa Gruva area has been ravaged by years of war and devastation, but the riches and valuable technology are still there, spread throughout the area. ByteTec failed to secure the mines, EMP, and UAV technology that Red Scorpions and Dr. Mude left behind when they departed a year ago. Goldmine Enterprises has now decided to regroup and regain control of Stråssa Gruva, dominate the gold mines, and get their hands on the valuable technology. In addition to this, there are other resources both on and under the ground. But Mr. X is still on the premises since the last conflict. There are rumors that he has discovered new technology and laid out an invisible grid of checkpoints that lead to great wealth...

Both organizations know that it will be a costly, dark war full of suffering, but neither of them will give up, even though they know that one of them probably will be destroyed...

[i]
(PS: Glöm inte att vi också har spel i Bockaby Lördag 29:e April.

Bogartpojkarna Airsoft

Gilla oss på facebook:
https://www.facebook.com/pages/Bogartpo ... 9665293384

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme