Inläggsrubrik: Re: "COMPOUND B415k" Part III | Bockaby den 7:e April 2012
Postat: 02 apr 2012, 09:03
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Nu är det inte långt kvar till spelet och anmälningslistan är fortfarande full. Åter igen!!! Det är påsk denna helg och så vet ni om att ni skall supa till det eller liknande så tänk över om ni skall komma på detta spelet!
Det finns folk som jättegärna vill spela på detta spelet så vet ni om att ni kan komma på spelet så avanmäl er i kalender så andra får chansen att spela!
Så nu kommer till mer jätteviktig information! Incheckning är mellan 8:00 och 9:30!
Kommer man efter detta så kommer en straffavgift att tillkomma.
För medlemmar kommer det att kosta 250kr.
För icke-medlemmar kommer det att kosta 300kr.
Jag tolererar inte att folk tror att man kan dyk upp hur som helst. Denna gången är det dessa tider som gäller och kan man inte sköta detta så är man inte välkommen på dessa spel!
Spelstart runt 10:00.
Se till att ha chronat era vapen och vara färdig och klar för strid detta klockslag!
Jag kommer att ha genomgång med var fraktion för sig så alla är medvetna om vad spelet går ut på och vad uppdragen är.
Postat: 06 apr 2012, 19:56
Förnamn: Max
Efternamn: Manley
Till alla som satt på sommardäcken:
Det har kommit Snö i kväll. Inte mycket och det är tveksamt om den ligger, men ha detta i åtanke. Bättre att åka tidigare och komma fram än att ha bråttom och hamna i diket.
Postat: 07 apr 2012, 00:34
Förnamn: Sebastian
Efternamn: Faltin
En till idiot som hoppar av från lag OD.... min förmodan med tanke på att han skall åka med mig och inte har hört av sig så om någon sista minuten människa är sugen så välkommen och ta hans plats!
Postat: 07 apr 2012, 15:04
Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
Tack för ett jäkla gött spel!
Dock så saknade jag mitt gröna knäskydd som låg vid bommen i väst-safen? Var det den som var fastsatt på nåns DPM-gear? Vågade int ta det när det satt på nån annans gear...
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Postat: 07 apr 2012, 18:07
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Tackar för gott spel!
Till nästa Bockabyspel kanske det kan vara idé att köra korv under en specifik paus? känndes som om hela lag öst hängde i spawn stora delar av första omgången(inte bara för att vi blev utskjutna ibland ).
Postat: 07 apr 2012, 18:53
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Stämmer in i kören och tackar för ett grymt bra spel. inget gnäll, bra träfftagning. Skitbra!
Nu är det bara att börja redigera det man fick med på film, tyvärr så var batteriet slut nät jag och LeGrado gjorde vår heroiska insats för öst och tog dunken till basen sista spelet
Bra kämpat allihopa! Ser fram emot nästa senarie.
EDIT: Något som skulle vara bra tills nästa spel, vore en betalning i samband med anmälan. för att minska på dem som inte visar sig även fast de anmält sig
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori