Inläggsrubrik: Re: Det Transbokiska inbördeskriget - Lördag 25 Maj 2013
Postat: 23 maj 2013, 09:44
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
området har band som markerar gränserna.
Vi har ingen karta än, men det är i stort sett en dalgång med bäck i, samt de två höjderna på sidan.
Jag har kanske varit otydlig. Byggan frågade om han kunde delta som ensam spelare, och det är alltså klart man kan. Bara man är beredd att ingå i en grupp med ledning.
Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Postat: 23 maj 2013, 12:01
Förnamn: Robin
Efternamn: Johnsson
Ghost skrev:
Synd att ni la erat spel så nära vårat. kommer ju konkurera om spelarna. Edit. samt jag tror att spelare gärna hade spelat båda spelen om dom inte låg för tätt. (En tanke bara)
Postat: 24 maj 2013, 23:59
Förnamn: Anders
Efternamn: R
En i vårat lag fick tyvärr förhinder i sista minut. Så undrar om det finns någon som har två platser i sin bil som kan tänka sig att köra mig och en till? Vi bor i Hisingen.
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Jag får be om ursäkt att jag inte kom idag, det ligger lite olika saker bakom som jag inte tänker ta upp, vilket har lett till total avsaknad av motivation. Hoppas ni hade kul i alla fall.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Postat: 25 maj 2013, 19:03
Förnamn: B
Efternamn: E
Stridsverket tackar för en fantastiskt trevlig dag. Mycket bra spel, det bästa vsafspel jag varit på, bra upplägg, oslagbar terräng och mycket jämna och täta strider med mot- och med-spelare. Hoppas att ni som spelade med oss hade kul, vi tyckte det var grymt kul att spela med er.
Vi hoppas på fler liknande arr från SUG, det är verkligen vad vi behöver för att kunna fortsätta utvecklas som förening.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori