Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Haha Skepparn då
Faktum är att jag faktiskt har en plats över i bilen. Det kommer bli trångt men den finns där.. En fördel om den som åker med har koll på vägen då jag inte har en aning ^^
Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
Ääääh ge platsen till Lina i första hand, jag har ändå massa massa skit med nollningen, inlämningar och skolstart. Men jag åker gärna med om nån sitter med en gapande tom bil och gilalr bensinpengar.
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
För att förtydliga så gäller det en normal plats(inte mitten, där är det tomt) i baksätet på en Toyota Corolla, så kanske inte riktigt så trångt som jag fick det att låta som. Dock vet jag inte hur stor stridsvolvon är, kanske helt enorm
Hämtning går bra i Partille Centrum, Göteborgs centralstation eller vid St Sigfrids plan(Örgryte)
Janosz, beroende på om Lina åker med mig eller stridsvolvon så kan du få åka med. Åker hon med mig kanske du kan åka i stridsvolvon?
För min del spelar det inte så stor roll vem som åker med. Platsen finns och så länge jag vet vem som tar den så är jag nöjd
Förnamn: Henrik
Efternamn: Abrahamsson
Jag kommer nog inte få min ak5a tills söndag.
Finns det NÅN som har eventuellt en bössa liggandes hemma jag kan få låna mot kanske lite pengar på söndag? Vore jätteschysst för jag är så taggad på att vara med. Annars får jag nog ställa in!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori