Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Team AA tackar för bra arr och trevligt spel! Personligen satt jag väl och pillade med M249 mer än vad jag var in action, men det är ju de goda stunderna som räknas:)
Håller tummarna för en del tre samt trevliga in game bilder!
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Tack för ett bra motstånd och sjyst spel. Det var nära att ni tog A1, vid ett par tillfällen hade vi bara 1-2 man kvar i byggnaden. Och att vi låg på rätt ställe när ni stormade var en slump. Tackar och Bockar. Arr bra jobbat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Tack igen för alla som kom och gjorde detta spelet möjligt!
101 personer var på plats under spelet!
- 39st spelare i västfraktionen. - 52st spelare i östfraktionen. - 7st funktionärer under spelets gång. - 3st fotografer.
Vi fick 38st nya medlemmar till föreningen. Ni är varmt välkomna till VSAF och vi hoppas att ni kommer på fler spel som föreningen kommer att hålla.
Min uppfattning hittills är att majoriteten av alla spelare tyckte att det var ett mycket bra och roligt spel. Samt att det var mycket jämt mellan fraktionerna.
Vi har lagt upp en "Feedback-tråd" där ni kan lämna er åsikter om spelet. Vi uppskattar så mycket åsikter som möjligt för att kunna förbättra nästa spel.
Nästa spel blir den 7:e april i bockaby och givetvis är det en fortsättning på "Compound-serien". Mycket adrenalin och action lovas redan nu och inom kort kommer anmälan att vara uppe.
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Jag kommer under denna vecka gå igenom medlemslistorna och ge dem som blev medlemmar under compound-spelet tillgång till våran medlemsdelar här på forumet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori