För övrigt skulle jag uppskatta väldigt mycket ifall någon annan kan tänka sig att arrangera ett likadant spel någon gång! Jag designar regler som jag tycker är roliga att spela, men i och med att jag som arrangör vet var alla flaggorna är kan jag inte spela det här scenariot ordentligt. Det skulle vara kul att få testa.
Ifall någon är intresserad kan jag givetvis hjälpa till med vissa saker, som att låna ut rekvisita eller dela med mig av programmet jag skrivit för att slumpa kopplingarna mellan flaggorna.
Ifall vi blir för få, typ färre än 15 spelare, tror jag inte att det är någon större idé att spela det här scenariot. Lagen kommer att bli för utspridda och kommer nästan aldrig att stöta ihop. Jag gissar att scenariot gör sig bäst med ca 20-40 spelare.
Vi kommer fortfarande att hålla ett spel om vi blir få, men då kör vi något annat scenario som är bättre lämpat.
Det sagt så är det fortfarande en dryg vecka kvar för folk att anmäla sig. Kom igen, spela med oss! ...och anmäl er så att det syns att ni vill vara med!
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
OK, transport löst, så observera följande: 1: Spelet BÖRJAR kl.10.00 Var på plats en timma innan så ni vet att bössor fungerar, chonade och sikten är inställda. 2: Jag kan ta med boll. 0,25 och 0,28 har jag. Sänd PM för att beställa 3: Även radio kan tas med til medlemmar
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Pga personliga skäl så måste jag avstå spelet imorgon. Ledsen för detta, lite pissed är jag också med tanke på att det är Analysvägen, men sånt är livet
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Förnamn: Oscar
Efternamn: Andersson
Tänkte tala om att min bror har gjort illa foten och därmed inte kommer att delta på spelet imorgon. Jag kommer dock, den olycksbådande väderleksrapporten till trots!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori