Förnamn: Stefan
Efternamn: Olsson
Hejsan! Startade upp event då det känns som att det är ett par som är sugna på att köra i helgen. Det blir ett lånat event Alá Capture the flag:
Hej, lånar ett spel (3/9) som verkar fungerat bra.
Spelarna delas in i två sidor. Varje sida har varsin flagga som även är deras utgångspunkt.
På området finns en tredje flagga.
Vinnare är den som hämtar den tredje flaggan och tar den till sin egen, samt håller den i 30 minuter i ett sträck. Innan man får lova att förflytta flaggan måste man hålla flaggan i 30 min (man är inom 10 m radie och minst en levande tiden ut).
Blöder man ut med flaggan i hand så lämnar man flaggan där man blödde ut.
Om man av valfri anledning lämnar flaggan någonstans så måste man sätta den i marken så att den syns och kan plockas upp och föras vidare.
Vi kör Spawn var 10:e minut. (12:00, 12:10, 12:20 osv) Bleedout 2 minuter. Skjuten lagkamrat kan helas genom handpåläggning i två minuter (bägge händer).
Flest vinster vid spelets slut vinner.
Om det är några konstigheter eller frågor så kontakta gärna mig, Mvh Stefan
Kollade snabbt på tidigare event och tyckte jg såg mestadels "max 20", vet inte vad som blir trångt i Bergsjön men tror inte vi uppnår max på söndag. Skulle vi bli fler så är det bara positivt från min sida iaf Med vänlig hälsning, Stefan
Hej, om det är någon som åker bil genom staden så åker jag gärna med. Jag bor vid Odinsplatsen men kan ta mig till bättre upphämtning plats om det behövs. Skicka ett mess isf, 0761 738145 Med vänlig hälsning, Stefan
Ja, trots lite fördröjd start där så blev det ju jätte bra!
En iakttagelse bara, när vi gick så stod det ett gäng ungdomar vid samlingsplatsen. Vet inte hur ni haft det med era saker o så men var vaksamma och ta inte med mer än nödvändigt till skogen. Kanske överdriver lite men hörde om någon som blivit av med saker. Allt gott! Med vänlig hälsning, Stefan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori