Tack för roligt spel. Bra träfftagande, upplevde inga strul under strider utom blev utsatta för en hel del mackor.
Det blev många spelare vilket ledde till att det var väldigt ofta man stötte på någon. Kan tolkas åt båda håll beroende på hur man ser det. Jag tyckte det var bra för det blev fart i spelen.
Sen kan jag säga att jag är jävligt glad att jag hade heltäckande skyddsglasögon. Det kom 1 i miljon skott som skulle träffa mig precis på sidan på ögat om det inte var för mina skyddsglasögon.
Inläggsrubrik: Re: Orientering Alá Spunk Bergsjön 15/10 - Söndag 15 Oktober
Postat: 15 okt 2017, 16:34
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Tack för idag alla, skitkul, massor fart, högt humör och jag har ett antal fina blåmärken som vittnar om mycket action. Bra arrangerad, även vädermässigt, det tackar vi för Lunkwill
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Inläggsrubrik: Re: Orientering Alá Spunk Bergsjön 15/10 - Söndag 15 Oktober
Postat: 15 okt 2017, 18:29
Förnamn: Stefan
Efternamn: Olsson
Tack för kul spel! Mkt roligt idag, med många nya ansikten och roliga bekantskaper! Och TUSEN TACK för hjälpen med lödningen på plats där. Räddade hela min dag! Med vänlig hälsning, Stefan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori