Förnamn: Patrik
Efternamn: Zetterlund
Jag söker en pistol modell IMI Jericho 941, tillverkare KWC. Har troligen tappats mellan safezone och parkeringen. Hade blivit överlycklig om den kom till rätta!
Mvh Patrik
FANN DEN! *HAPPY HAPPY! *
_________________ Nordland.
1:Som krigshistoriskt intresserad så blev mitt nick blev Nordland, som stred under VK2 mot överväldigande odds med inte gav med sig.
2: Angående Azov så är det reenactment iom att Azov stridit i Flecktarn och med vapen från väst.
Förnamn: T
Efternamn: S
ZetaORRO skrev:
Tappade ett MK23 magasin den 8/10 i bergsjön. Bör vara märkt med ett Z (eller N beror på vilket håll man kollar på ) på botten plattan.
Det som hittades har ett z i botten. Jag lägger det i väskan så följer det med till spelen. Det är bara att påminna mig under ett spel ifall jag glömmer det.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Hittade dummy ammunition på Bockaby i hus B1 idag. Beskriv ammotyp och hur många du saknar så kan jag lämna på spel antingen bockaby eller möte i Borås.
TM Nextgen M4-magasin upphittat i Bergsjön 2021-04-04. Svart med tan-botten och 14 skrivet i blå text.
Om du saknar ett sådant magg så hör av dig!
Om du inte saknar ett sådant magg men vill ha ett, hör av dig! Om det dröjer för länge med att få tag i ägaren ger jag magget till någon som vill ha det.
Förnamn: Jim
Efternamn: Fältström
Hej, vill tacka för bra spel i Mölnlycke idag! 2023/05/21 (Majspelet). Jag har hittat ett co2 glock magasin på grusvägen, och jag saknar även min radio, baofeng med lång antenn. Såg den senast vid den södra flaggan
Tappades med stor sannolikhet någonstans i skogen mellan grusvägen och samlingsplatsen. (Inte på stigen fram till vändplanen, tyvärr) Om någon hittar på't så får ni gärna ringa eller skicka ett sms på 0736303411
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag har ett par tunna överdragsbrallor av enkel kamomodell, gissningsvis från Biltema. Antagligen kvarglömda igår, 8 oktober, då de fortfarande ser fräscha ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori