Inläggsrubrik: Re: Augustispelet - Söndag 13 Augusti 2023
Postat: 11 aug 2023, 20:01
Förnamn: Joel
Efternamn: Lundén
Hejsan, det kommer bli första gången för mig på söndag med både föreningen och just airsoft spel. Ser så fram emot det!
Jag har ingen förberedd utrustning för att själv kunna filma, men finns det extra kameror agerar jag gärna kamera-gubbe.
Utöver det så har jag heller ingen extra utrustning, så är i dagsläget på jakt efter någon form av lånekit / lånebössa för söndagens spel.
Jag kommer dyka upp oavsett av att jag vill få en en fot i denhär världen och mer än gärna tar del av just månadens spel. Mycket för att få ta del av upplägg, människorna, sättet ni spelar på och få ett hum om området.
Jag finns på FB (Joel Mini Lundén) och hoppas på ett härligt väder på söndag!
Inläggsrubrik: Re: Augustispelet - Söndag 13 Augusti 2023
Postat: 12 aug 2023, 18:04
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Joel101 skrev:
Hejsan, det kommer bli första gången för mig på söndag med både föreningen och just airsoft spel. Ser så fram emot det!
Jag har ingen förberedd utrustning för att själv kunna filma, men finns det extra kameror agerar jag gärna kamera-gubbe.
Utöver det så har jag heller ingen extra utrustning, så är i dagsläget på jakt efter någon form av lånekit / lånebössa för söndagens spel.
Jag kommer dyka upp oavsett av att jag vill få en en fot i denhär världen och mer än gärna tar del av just månadens spel. Mycket för att få ta del av upplägg, människorna, sättet ni spelar på och få ett hum om området.
Jag finns på FB (Joel Mini Lundén) och hoppas på ett härligt väder på söndag!
Allt gott!
Hej svejs! Jag kan ta med ett lånekit till dig imorgon. Jag har koll på forumet och PM om du har frågor eller behöver meddela återbud på kort varsel. För info!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori