2. Första "jag tar den"-posten har rätt att köpa, oavsett andra arrangemang.
3. Undvik diskussioner i säljestråden.
4. När du sålt ditt föremål, ändra rubriken genom att lägga till "SÅLD". Radera ingen del av originalposten.
5. "Bumpning" får man bara göra om annonsen försvunnit till andra sidan, eller annars max 1 gång i veckan.
6. VSAF tar inget ansvar. Se till att du vet vad du köper och hur du säljer!
7. Säljare är ansvariga för att inga olagliga eller stulna föremål säljs.
8. Säljare skall känna till köparens ålder. Detta genom personligt möte och uppvisande av legitimation eller likvärdigt. Även VSAF-medlemmar kan vara minderåriga!
Brott mot dessa regler kan i värsta fall leda till permanent banning och polisanmälan!
Förnamn: lars
Efternamn: fagelberg
Hejsan. Då jag inte använder min setup längre så säljer jag den. Jag har bilder på allt jag säljer så kan ni fråga om pris alternativt komma med ett bud så löser vi något. Jag säljer detta paketvis eller allt på en gång. så tex pistolen tillsammans med alla mag, min tippman med alla mag och luftflaska och så vidare, alltså säljer ej ett pistol mag separat. Respektera detta tack.
1: tippmanen har flip upp zoom samt ett holografiskt sikte, en annan flashhider samt en annan rail.
2: DMR. Är i grunden en HK417, motiv målad av min kompis med tan löv motiv, luftkonverterad med jack, längre pipa annan hopup. samt en adapter så man kan göra M4 hopup hus i den, bypod, specialgjord ljuddämpare så den ger nästan inte ifrån sig något ljud alls, kapabel till att skjuta 40 BB/s ifall man så vill. vapen väskan åker med detta vapen. Ett riktigt monster kan jag lova, one of a kind. Väldigt mycket pengar nerlagt i detta bygge.
3: div lull lull som batteri, laddare, snabbladdare.
4: combat väst med magbälte, magdump och lufttankväska. scarf. extra mag fika. röda och blåa armband. kulor
5: Lättare väst som jag har använt som sniperväst med mag dump, magasin fika till DMR och pistol, en lufttankväska på ryggen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori