Aktuellt datum och tid: 27 apr 2024, 20:56

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Kategoriregler


1. Sälj bara egna föremål.

2. Första "jag tar den"-posten har rätt att köpa, oavsett andra arrangemang.

3. Undvik diskussioner i säljestråden.

4. När du sålt ditt föremål, ändra rubriken genom att lägga till "SÅLD". Radera ingen del av originalposten.

5. "Bumpning" får man bara göra om annonsen försvunnit till andra sidan, eller annars max 1 gång i veckan.

6. VSAF tar inget ansvar. Se till att du vet vad du köper och hur du säljer!

7. Säljare är ansvariga för att inga olagliga eller stulna föremål säljs.

8. Säljare skall känna till köparens ålder. Detta genom personligt möte och uppvisande av legitimation eller likvärdigt. Även VSAF-medlemmar kan vara minderåriga!

Brott mot dessa regler kan i värsta fall leda till permanent banning och polisanmälan!



Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: ALLT SKA BORT! Scorpion EVO, P09, Wz.93 kläder, väst m.m.
InläggPostat: 26 sep 2023, 09:45 
Offline

Blev medlem: 28 apr 2018, 18:30
Inlägg: 11
Förnamn: K
Efternamn: .
Update: Bilder på allt: https://imgur.com/a/Vo2bd2g

Bilen har alltså helt tagit över fritidsintresset och allt gear ligger bara och samlar damm. Skriver här på forumet då jag kan tänka mig leverera innan spel antingen till Härryda eller Bergsjön testat och spelklart, beroende på vad du vill ha.

Allt har endast används på ett spel (vissa saker har aldrig använts) och är i toppskick förutom vanligt förekommande bruksslitage som på ex. pistolen.

Jag vill helst gärna sälja allt som ett paket så att jag slipper sälja en sak i månaden. Vid köp av allt nedan erbjuder jag ett paketpris på 9 000kr (allt här har kostat mig över 14k) med alla extra pouches jag hittar and whatnot utan extra kostnad plus hemleverans av yours truly ENDAST inom göteborg.

Obs! Priset på individuella artiklar är redan nedsatt.

Scorpion EVO3A1 2020 versionen (ca. 110m/s med 0.28g) med originalväskan, 7st magasin, två st batterier (en 7.4 20c 1100mAh, en 11.1v 1000mAh 25c), batteritestare, lipo guard batteri pouch, lipo batteriladdare, Bushnell red dot med färdigmonterat och egengjort siktesskydd av polykarbonat, moddad med enhanced hopup grip, maple leaf super macaron 70 gummi och omega nub (både gamla hopup reglaget och gummit medföljer), en speedloader på ca 500 kulor, en näsan tom påse green devil 0.28 (kulor ingår utan extra kostnad, mängden kulor kan ändras ifall jag behöver testa vapnet/magasinen innan salu) och en miltec 2-point sling: 4900kr

ASG CZ P09 (90-80 m/s med 0.25g) med tre täta green gas magasin, original case, en vanlig liten speedloader, en gängad pipa (sitter på just nu), en vanlig chrome pipa, ett litet reservdelskit som bör passa denna, ett lårhölster, två stora greengas flaskor med ca 70-80% kvar i bägge och en nästan tom flaska 0.25 biokulor (kulor ingår extra utan kostnad, mängden kulor kan ändras ifall jag behöver testa vapnet/magasinen innan salu): 2200kr

Väst i Wz.93 camo med två pistolmagg fickor, tre stora pouches som rymmer vilka magg som helst (har enkelt plats med 2-3 evo mags per ficka exempelvis eller 2 STANAG per ficka), en deathrag pouch, en utility/cargo pouch på baksidan respektive en water bottle pouch och en dump pouch: 900kr (kan vid snabb affär lägga till radio pouch, två grenade pouches och annat jag hittar till den, utan extra kostnad). SÅLD

Jacka och byxor i Wz.93 camo, byxor använda en gång och tvättade, jacka aldrig använd. Storlek på byxor: M-regular (86-90cm bredd, 79-80cm längd). Storlek på jacka: L-regular (längd på användaren max 178cm, bröstkorgens omkrets max 115cm): 800kr

Skyddsglasögon bollé pilopsi pilot: 200kr
Handskar Mechanix Wear M-Pact Framer Leather (storlek medium): 300kr
Helikon Tex Wz.93 keps onesize: 100kr

Mesh face guard som jag moddat för att bättre passa med dessa bollé goggles samt knee guards: gratis vid köp av hela paketet

Har även lite diverse airsoft grejer som:
Acetech AC5000 Kronograf: 600kr SÅLD
GBB valve keytool (aldrig använd): 130kr
ASG Auto Reset måltavla: 200kr

Kommer uppdatera detta ifall jag hittar något mer.


Senast redigerad av LiquidShot 27 apr 2024, 12:50, redigerad totalt 16 gånger.

Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: ALLT SKA BORT! Scorpion EVO, P09, Wz.93 kläder, väst m.m
InläggPostat: 29 sep 2023, 18:46 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 11 aug 2023, 19:10
Inlägg: 3
Ort: Trollhättan
Förnamn: Joel
Efternamn: Lundén
Tjena!

Jag är själv ny i sporten och letar just nu bössa och ytterkläder. Har hittat en väst och pouches, så har tyvärr inte stor nytta av västen etc. Men jag ser gärna bilder på vad du har att sälja, är intresserad av allt!

Mvh bor i Trollhättan

_________________
Joel
Flaggvakt


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: ALLT SKA BORT! Scorpion EVO, P09, Wz.93 kläder, väst m.m
InläggPostat: 14 dec 2023, 15:50 
Offline

Blev medlem: 28 apr 2018, 18:30
Inlägg: 11
Förnamn: K
Efternamn: .
Allt är fortfarande tillgängligt ifall någon är intresserad.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: ALLT SKA BORT! Scorpion EVO, P09, Wz.93 kläder, väst m.m
InläggPostat: 15 feb 2024, 12:22 
Offline

Blev medlem: 28 apr 2018, 18:30
Inlägg: 11
Förnamn: K
Efternamn: .
Krono är såld, resten finns fortfarande och väntar på ny ägare.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: ALLT SKA BORT! Scorpion EVO, P09, Wz.93 kläder, väst m.m
InläggPostat: 22 apr 2024, 06:37 
Offline

Blev medlem: 28 apr 2018, 18:30
Inlägg: 11
Förnamn: K
Efternamn: .
Fortfarande up for grabs


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010