Inläggsrubrik: Container Yard Challenge - IV - Söndag 8 Juli 2012
Postat: 24 maj 2012, 10:40
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Search and Destroy. (Efter minst 20 önskamål om att köra det igen) Ena laget ska plasera ut en bomb på ett av två möjliga områden. Bomben ska sedan skyddas tills den går av. Det finns bara en bomb, när bombbäraren är skjuten ska han lägga ner den. Mostsåndarsidan kan inte plocka upp den (detta kan komma att ändras). Dom kan därimot desarmera utplaserad bomb. Vi kör detta spel med respown istället. Sidbyte efter omgångarna.
Vi kommer avsluta med Speedball: Denna variant har bara en flagga vilken står placerad i mitten av spelplanen. Varje lag startar vid en bas; baserna skall ha samma avstånd till flaggan. Målet i spelet är att hämta flaggan och hänga den i motståndarlagets bas. (Lite svårare)
Regler Vsaf regler med följande ändringar: 1. Ingen Medic. 2. Ingen Ingenjör. 3. AutoB är inte tillåtet! 4. Rikoschett är INTE träff i detta spel. Är ni osäker , ta träff! 5. Man får inte öppna och gå in i stängda containers. 6. Varsin respawn. 7. Endast miljökulor. 8. Rök och granater får inte användas! 9. Armbindlar kommer att användas. 10. Alla kommer att chronograferas. 11. Respektera "gentleman reglerna" och ta träffen. 12. Ingen bleedtime 13. Krav på dödsduk. 14. Inga Libaneser (se Vsaf Paragraf 15. Gemensam städning av området efter spel.
OBS!!!! Ta med radio, inget krav men rekommenderas för att öka spelkänslan i båda lagen, ta också med side arms vid AutoA om du har det! Kommer att finnas korvgrillning och Dricka för 10kr/st.
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Inläggsrubrik: Re: Container Yard Challenge - IV - Söndag 8 Juli 2012
Postat: 24 jun 2012, 21:01
Hej alla. Tyvärr kommer det inte att finnas kulor för försäljning på detta spel. Jag fick nyss veta att leveransen är försenad till VSAF p.g.a produktions problem i fabriken i HK.
Postat: 27 jun 2012, 14:50
Förnamn: Erik
Efternamn: Enarsson
Min syster vill gärna följa med och fota/filma lite under dagen, behöver hon anmäla sig/betala inträde för detta eller räcker det med att hon dyker upp i reflexväst?
Postat: 27 jun 2012, 15:44
Förnamn: Sebastian
Efternamn: Faltin
LeGradovic skrev:
Min syster vill gärna följa med och fota/filma lite under dagen, behöver hon anmäla sig/betala inträde för detta eller räcker det med att hon dyker upp i reflexväst?
Det skall nog inte vara några problem, bara bilderna dyker upp i media tråden så vi får ta del av det . Reflexväst och skyddsglasögon är däremot viktigt!
Postat: 27 jun 2012, 15:56
Förnamn: Erik
Efternamn: Enarsson
Naturligtvis, kommer att förse henne med reflexväst, dödsduk och ett par ICE. Bilderna kommer att hamna på forumet och sen ska jag klippa ihop en liten film
Postat: 27 jun 2012, 18:58
(Hon e självklart välkommen!)
Så då har jag fått priset på bollen: Först till kvarn gäller. 0,20g 160 kr/kg G&G Bio 0,25g 200kr/kg G&G Bio 0,28 240kr/kg G&G Bio 0,25 180 kr/kg Green Devil 0,28 200 kr/kg Green Devil
Airsoft Varberg kan även ta med oss Gas, Green gas. Detta är asg:s 140 kr flaskan. Svara gärna i tråden om ni vill ha!
Jämna pengar är Kung !!!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Postat: 28 jun 2012, 12:19
Förnamn: David
Efternamn: K
Jag skickade ett litet PM till Mats (ghost) efter en brainfart, och erbjöd mig att kanske hålla i en liten mekhörna under detta spelet på prov, med tanke på att det ändå kommer så mycket folk.
Jag kan då med en kompis ha ett bord nånstans där vi har tillgång till eluttag (220v) och har med oss alla verktyg som kan tänkas behövas för strul som uppstår på spelet, och kanske även, om det inte är mycket att göra, göra lite vanlig service/uppgradering åt folk när vi ändå träffas allihop. Ytterligare en grej kunde ju vara några batteriladdare som sitter i standby.
Och jag tänker mig att det skulle vara intressant om jag tar med lödstationen och en stor påse deans och byter allas gamla tamiyas mot deans?
Jag tänker inte ta nåt för jobbet själv om det blir av (möjligtvis om det går åt många deans, mycket krympslang, kabel, osv), men man kanske kan ta ut en liten avgift och låta det hamna hos föreningen.
Postat: 28 jun 2012, 19:27
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Intresset från min sida är iallafall stort så går det skulle det va toppen. Sen gratis har jag nåt emot mtp vilken tjänst det e, material kostnad minst + korv med bröd om du blir hungrig.
Postat: 03 jul 2012, 19:22
Hej alla.
Spelet på söndag har varit fullt länge nu och reserv listan börjar bli lång. Ni som vet att ni inte kan komma, snälla avanmäl er i kalendern så att andra kan ta er plats!!!
Mvh Ghost och Sea Shepherd !!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori