inga bilder men ful antenn från ebay , antenn sladdar, kontakter, headset 3 st , servo till rc crawlen:) hopup till g 36, div cyklegrejer, harry potter trollstavar, Ebay guds gåva till mänskligheten:)
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Filip
Efternamn: Luttren
Var tvungen att slänga in detta trots att jag inte fått alla grejer ännu
Beställt Multicam ACU uniform jacka/byxor
Patches: Multicam Military Police MP American Flag MultiCam 18th Military Police Brigade, MultiCam Military Police Officer sewon för kragen US. Army Multicam Patch
Sikte: Tactical HD-6 M4 Red/Green Dot
Pistol M9 GBB full metal.
Kommer lägga upp bilder på samtliga så snart jag får alles
Förnamn: Filip
Efternamn: Luttren
Nu har samtliga märken/patches kommit!
Blev en kombo av Ebay och Desertrat.se
Först upp en helhetsbild och nedan rabblar jag vad som har skaffats sen sist:
US Multicam Rank Captain Multicam Military Police MP American Flag MultiCam 18th Military Police Brigade, MultiCam x 2 Military Police Officer Gold för kragen US. Army Multicam Patch US Multicam Namepatch Z.I.O. US Multicam Infantryman
Sida
Sida
Mitten
Rätt lätt att se vad jag inriktar mig på
Inom snar framtid kommer jag skaffa mig M203 Short, handklovar, tactical lights, batong för att fullända uniformen.
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Bundeswehr vävtejp med det brutala namnet -panzerklebeband- Skall tejp alla mina mag till hållbara jägar mag.
och en heavy duty monofon Super Deluxe.
12 st MAG g36 magasin skulle vart med men tullen ville klämma på dom lite längre tydligen.
Och en ny bössa SRC g36k gen 3. nytt kablage, bytt pistong, Merf 3.2 mosfet, Madbull pres pipa och ett G3 kindstöd. Externt sitter ett aluminium RAS och siktes rail med mp7 flips.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori