Postar ju aldrig mina köp trots att jag köper horder av saker hela tiden... dags att göra en ändring! m4 sopmod block 1 har köpt i stort sett komplett 99/00 US ranger gear också
Att välja mellan gear och bössor är galenskaper, för mig är går det inte, jag köper allt istället :3
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Jacob
Efternamn: Engert
Lite off topic, men finns det något bra ställe man lätt kan se hur gear ser ut IRL så man kan få en mall att utgå från? Gillar USA-stuket, men vet inte vad det är för skillnad mellan Rangers etc., samt det här med Block 1 eller Block 2...
Paintboll mask för cqb prylad på slottskogsloppisen 50:- ny i påse. Dubbelglasad 100:- + svenska metallmärken för axelklaff för 2:- st vart ett gäng:)
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Karl
Efternamn: Thomte
beställt en cyma 028A och lite skydd och vapenväska, tyvvär inte tillräckligt med pengar kvar för att delta i några spel förrän nästa lönedag i oktober lol, lite dålig planering XD
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Nytt. AS Garderoben! All gammal skit som skall säljas av ligger i en annan -LBT 6094 Slick -Eagle MPCR rigg -Nacre Quietpro headset. -Patagonia Aor2 överdragsbrallor för regniga dagar. -FMA Nvg mount på hjälm -AOR1 IR-flaggor. -En Granite Gear rygga på 90l i aor2 (ej med på bild) -M79 projekt som skall bli en "pirate gun" -LBT Medic rygga som synns nere i vänster hörn brevid uniformerna.
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Fick min nya pipa häromdagen. Alla här verkar enbart köpa tight bore 6.01mm osv. Så jag tänkte bryta det mönstret och satsa på en Wide Bore barrel Orga Airsoft 6.23mm. Installerade den precis och fick exakt önskat resultat i ms! Min utgångshastighet sänktes ganska så exakt med 10ms från 95-100ms till ~86ms, så istället för att skruva isär hela bössan så räckte det med ett pipbyte! Får tyvärr vänta ett tag med att fälttesta pipan men det ska tydligen vara en poppispipa i Japan som sänker utgångshastighet men ökar räckvidden.
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori