Förnamn: Patrik
Efternamn: Degerstam
hörde lite om detta under dagens spel och jag blev hel pepp! jag hänger gärna också på! väntar på datum och utgår isåfall därifrån!! Over and out! P.S kan åka buss och kan även köra egen bil(men självklart blir de coolare o åka buss dit, tänker mig dock en lite sämre lukt på tillbakavägen efter spelet...) D.S
då har ju Frysen sin stora mässa med redbull tjejer, nedsatta priser,spel i deras hall, redbull tjejer och massa coola saker med GRATIS inträde. tror det är den 30de augusti.. sa jag att dom hade redbull tjejer?
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
ProPatrik skrev:
då har ju Frysen sin stora mässa med redbull tjejer, nedsatta priser,spel i deras hall, redbull tjejer och massa coola saker med GRATIS inträde. tror det är den 30de augusti.. sa jag att dom hade redbull tjejer?
Redbull brudar säger du, nu blev jag ännu mer pepp på att åka
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
kimale skrev:
ProPatrik skrev:
Redbull brudar säger du, nu blev jag ännu mer pepp på att åka
Ja, för plast kan man ju aldrig få nog av som Airsoftare, eller?
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Haha true! Nä men känns som frysen är ett roligt alternativ när allt är gratis och en hel mässa med airsoft, nice1. Bara det blir ett datum då får man väl rätta sig
Förnamn: Anton
Efternamn: Gullbrandsen
Tjenare, är ny på sidan och så. Detta låter väldigt intressant för både mig och mina kompisar. Men måste man typ "skriva" upp sig på någon lista att man vill följa med eller åker man bara dit eller hur ligger det till med allt egentligen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori