Inläggsrubrik: Re: Råttjägarna Lady Patrik @ Bockaby 2016 05 14
Postat: 17 maj 2016, 18:03
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Johnsson
Libanes kan diskuteras.. Vad jag kan se i ditt slowmo klipp så avfyrar han inte sin pistol förrän han i alla fall ser sidan av dig.
Oavsett vilket, skottet efteråt var riktigt onödigt och inte okej. Han har blivit meddelad att det inte är okej och att man inte kan bete sig hur som helst.
Postat: 17 maj 2016, 19:31
Blev medlem: 17 feb 2013, 17:46 Inlägg: 134 Ort: Rätt sida älven
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: G
ennj skrev:
Libanes kan diskuteras.. Vad jag kan se i ditt slowmo klipp så avfyrar han inte sin pistol förrän han i alla fall ser sidan av dig.
Oavsett vilket, skottet efteråt var riktigt onödigt och inte okej. Han har blivit meddelad att det inte är okej och att man inte kan bete sig hur som helst.
Tycker att man ser ganska tydligt att manteln är i rörelse innan man kan se hans ansikte, vilket i min mening antyder att han gör en äkta libanon.
Postat: 18 maj 2016, 10:36
Förnamn: Rasmus
Efternamn: Johnsson
Hej.
Ber om ursäkt för mitt beteende i lördags. Jag hade en riktigt dålig dag och det var inte ok att låta det gå ut över varken spelandet eller någon person. Jag hoppas att du inte tog allt för illa upp.
Jag skulle uppskatta om du klippte bort den sista biten i klippet, även om jag förstår varför du valde att lägga upp det. Alla kan göra misstag men det är ingen mening med att hänga ut folk när filmerna är till för att uppleva vad som var kul?
Hoppas vi träffas igen under bättre omständigheter.
Postat: 18 maj 2016, 14:58
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Elakkossa skrev:
Hej.
Ber om ursäkt för mitt beteende i lördags. Jag hade en riktigt dålig dag och det var inte ok att låta det gå ut över varken spelandet eller någon person. Jag hoppas att du inte tog allt för illa upp.
Jag skulle uppskatta om du klippte bort den sista biten i klippet, även om jag förstår varför du valde att lägga upp det. Alla kan göra misstag men det är ingen mening med att hänga ut folk när filmerna är till för att uppleva vad som var kul?
Hoppas vi träffas igen under bättre omständigheter.
Det där är väldigt stort gjort. Säkert inte många som hade känt igen dig IRL, så det hade varit hyffsad enkelt att "slinka undan". Att erkänna och stå upp för sina misstag är enormt creddigt, oavsett vad man tycker om den aktuelle händelsen. Respekt!
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Postat: 19 maj 2016, 15:22
Förnamn: Dennis
Efternamn: Olsson
Starkt att du ursäktar dig men själva libanesen är inte hela jävla världen, det värsta är det sista skottet som är på gränsen till oförlåtligt. Här får du tyvärr ta och stå ditt kast och filmen bör vara inte klippas mer i min mening. Du strulade till det och visade hur man absolut inte bör hantera en situation, du borde inte ha spelat alls om du nu var på så dåligt humör och haft en så sanslöst dålig dag. Tänk dig om det varit en nybörjare som vid sitt första spel möter en sådan publik eller tvärtom, det står en snubbe med kort stubin och får ett onödigt skott som med största sannolikhet resulterar i ett handgemäng. blod, knutna nävar och avbrutet spel.
+Du tog på dig det, stort. -Du gjorde det, usch. Vafan.
_________________ Profilbild tagen av: Patric med C "Vafan, på Hisingen bor ju bara kriminella." - Jompa, HLs ständiga vattenbärare
Postat: 19 maj 2016, 19:28
Blev medlem: 17 feb 2013, 17:46 Inlägg: 134 Ort: Rätt sida älven
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: G
Tycker att det är fint att du träderfram och ber om ursäkt. Synd att ni inte löste det på plats. Tur att Patric tog det så lugnt och situationen inte urartade totalt.
Oavsett så förtjänar alla en ny chans, hoppas inte detta kommer att hänga över dig som ett mörkt moln. Airsoft är så mycket roligare när alla r glada
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori